15 Nisan 2013 Pazartesi

Çabuk Bitiş

Benimle kalmanı istedim ama sen çok çabuk uçtun kelebek incitmemek için tutamadım seni,kanatların kırılmasın diye yada bilmediğim gerçekler yüzünden erken kaybettim seni...
öle güzel biranda girdin ki hayatıma bilinçsizce umarsızca sende buldum bir anda kendimi yada bulmak istedim seninle o kadar ortak noktada buluştum ki her seferinde kocaman gülüşlerimde saklı cennetim oldun belkide.Saçma da olsa yazışların, o anda varlığın bile yetti ve yine kocaman gülüşlerim oldun her seferinde daha da büyüdü yüzümde içimde...biten neydi bu bitişin ardındaki gerçek neydi bilmiyorum bilmekten korkuyorum tahmin ediyorum ama bilmiyorum işte !
Gülüşlerimin gözyaşlarıma dönüşeceğini bilmeliydim! bilinmezliklerimin arasında tek bilmem gereken olan bu gerçeği bilmeliydim.Evet evet yine imkansızdı imkansızımdın hayalin gerçek olmasını istedim tüm kalbimle istedim ama hayallerin acı bir uyanıştan ibaret olduğunu tekrardan hatırladım. 
Bu sefer son, gelecek bir gün gelecek inanıyorum aşk denen yalan bir gün gerçeğe dönüşecek.
Zamanda nefret ettiğim tek gerçek şey aşık olmak çok zor şeymiş bee.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder